Laryngolog online, gdy potrzebujesz szybką diagnozę

22 kwietnia, 2020 Posted by User WP

Lekarz laryngolog zajmuje się badaniem funkcjonowania, diagnostyką oraz leczeniem zachowawczym i zabiegowym schorzeń w obrębie głowy – nos zatoki, gardło, krtań a także uszy (narząd słuchu i równowagi) i szyi -  ślinianek, węzłów chłonnych....
czytaj dalej

eWizyta – kiedy jest dobrym wyborem?

2 kwietnia, 2020 Posted by User WP

Gabinety lekarskie i przychodnie to świetne sposoby na wizytę u lekarza, kiedy nie czujesz się dobrze. Istnieje jeszcze jedna opcja, która może być szybsza, wygodniejsza i równie skuteczna, a z każdym dniem staje się coraz bardziej popularna: telemedycyna. Dzięki nowym innowacjom w dziedzinie usług medycznych takich pacjenci mogą korzystać z dostępu do opieki zdrowotnej bezpośrednio z własnego domu....
czytaj dalej

Poradnia telemedyczna w czasach epidemii

25 marca, 2020 Posted by User WP

Telemedycyna i związane z nimi terminy odnoszą się na ogół do wymiany informacji medycznych z jednej strony do drugiej poprzez komunikację elektroniczną w celu poprawy zdrowia pacjenta. Innowacyjne zastosowania tego rodzaju technologii w świadczeniu opieki zdrowotnej stają się coraz powszechniejsze. Poradnia telemedyczna to już dziś żadna nowość a wraz z pojawieniem się wirusa wywołującego chorobę COVID-19, istnieje pilna potrzeba rozszerzenia wykorzystania technologii w celu pomocy osobom potrzebującym rutynowej opieki oraz utrzymania w domach beneficjentów szczególnie narażonych i beneficjentów z łagodnymi objawami, przy jednoczesnym utrzymaniu dostępu do potrzebnej im opieki. Ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa w społeczności, a także ograniczenie narażenia innych pacjentów i pracowników na jego działanie spowolni rozprzestrzenianie się wirusa.
 ...
czytaj dalej

Badania marketingowe – ilościowe i jakościowe dane

4 lutego, 2020 Posted by User WP

Wzmocniona pozycja na rynku branżowym, dzięki odpowiednio przeprowadzonym i rzetelnie przeanalizowanym badaniom marketingowym daje możliwość wyprzedzenia nawet najsilniejszej konkurencji i pozyskania nowych konsumentów. Jak zorganizować różnorodne badania marketingowe oszczędzając czas i osiągając wysokiej jakości dane?
 ...
czytaj dalej